131110

Godmorron! gick upp för ett tag sen för att jag skulle träna,men det sket sig,hehe. Nu ska jag snart sticka iväg till center syd med mamma istället. Jag har hunnit med att lyssna igenom en skiva lite snabbt som vi fick av musikläraren. 41 klassiska låtar. Man ska kunna låttitel,"artisten" & epok. Känns ganska onödigt måste jag säga. Dock så har vi haft några av låtarna på baletten redan,så det är ju iallafall ett plus.

Måste bara berätta att idag om en vecka så befinner jag mig troligtvis mitt i stan i sthlm med amanda för en fartfylld shoppingdag! jag längat såhääär mycket!

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-13 @ 16:17:50
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0