It's raining,halleluja!

Hallu allihopa!
Allt bra mer er idag? Hoppas det iallafall. Med mig är det bra. Det har varit en smått regnig dag. Det regnade när jag stack till skolan och nu regnar det också..jippy alltså! Men,efter regn kommer ju sol,så det kanske blir fint väder imorron?!
Skolan var ganska kul idag. Lite rörig sådär,men det gick bra ändå. Nu efter så har jag varit med estelle! vi var faktiskt ute och gick i regnet.mysigt. Vad som händer ikväll är ganska oplanerat. Blir nog lite tv och sånt slött,hehe. Men nog om min dag,ni kan ju berätta vad ni har haft för er idag också,eller kanske länka till er blogg om ni har någon? ja,det tycker jag! KRAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0