Sagan om dedära skorna


Jag har bloggat om liknande skor innan,men dessa alltså. Riktigt snygga! Jag provade dem faktiskt i  lördags.Men var inte stensäker så istället la jag undan dem en dag och hoppades på att hitta ännu bättre eller köpa dessa i sthlm. Sagt och gjort.ellor ente. Jag har varit inne i alla butiker i  stan i sthlm och dem var slut överallt. Tydligen är de slut i alla äffärer i hela Sverige och även på "det stora lagret" också.Jag skojar inte när jag säger att jag såg minst 5 tjejer med dessa skorna på fötterna under dagarna. Stora krokodil tårar detta alltså. Jag som var så nära. Dumt att jag inte köpte dem från början. Jaja,deprimerande inlägg blev det. Men nu ska jag kika igenom mina köp och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0