22.32

Jag som igentligen inte hade något att skriva idag OCH ändå blev det tre inlägg,duktigt måste jag säga! Iallafall så var skolan som vanligt och sen har jag varit hos estelle en stund innan jag begav mig till telenor (läs telesnor) för att lämna in min telefon. Sen i julas så har jag lämnat in telefoner (tre olika) fem gånger. Känns lite tråkigt. Men nu ska jag komma till saken. Lämnade in min xperia mini och fick en lånetelefon som jag ska ha under tiden dådå. Allt känndes okej och jag åkte hem. Väl här hemma så startade jag telefonen och det första som kom upp på skärmen var någon konstig anteckning. Jag klickade vidareför att skriva  ett sms men när jag gick igenom kontakterna och så var det inte bara mina kontakter som finns där,utan hur många som helst till. Som reflex började jag läsa några namn och där bland namnen hittade jag en hel drös som jag känner igen. Mest vänners småsyskon,men även nårra i min ålder. Lite knäppt ändå,hehe. Nu är de iallafall raderade och jag ska sova. Detta blev ganska meningslöst inlägg,men nu vet ni hur det kan gå om ni någon gång skulle få tag i en lånetelefon. see you later alligator!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0