Cinnamon buns day

Hallåå! Fullspäckad dag med massa kul. Skolan var som vanligt,fast lite drygare. Sen va jag och vaxande benen med amanda oche efter de dans i 2½ timma. Dansen gick väl ganska bra till en början, men sen sista timman blev de dock inte så bra för mig,men så kan de gå. Hoppas på bättre lycka imon! Om ni förstod rubriken,eller kanske "redan" visste, så äre iallafall kanelbullens dag idag. De firade jag såklart med en kanelbulle nyss,mums!
Nu ska jag såva och så att jag förhoppningsvis vaknar superduper pigg imon för de kommer behövas.
SWEET DREAMS

en bild i repris pga den speciella dagen! :D

Kommentarer
Postat av: zandra

mmm mums!

2010-10-06 @ 18:20:24
URL: http://www.zandra.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0