hej söndag

Tjaaa! Söndag idag. Jag har inte gjort så mycket speciellt idag. Läst lite till SO provet och sen även varit på musikalträning. De va kul,som alltid. Jag blir alltid så jäkla glad när jag är där. Idag fick vi en ny låt som vi ska jobba med ett tag. En nästan lite sprallig låt,hehe. Kul va de somsagt. Annars har jag inte gjort så jättemycket nu efter. Pappa stack iväg till stockholm för ett tag sen. Han ska bo och jobba där på vardagarna från och med imorgon och ett halvår frammåt. Lite tråkigt ändå,men det finns ganska mycket possitivt i det hela oxå. Som att jag antagligen kommer få besöka huvudstaden ungefär fyra gånger på ett halvår. I november sticker jag och amanda dit för en shoppinghelg,taggade?! HELT KLART! nu ska jag fortsätta klicka mig in på lite olika bloggar och lyssna på musik, vad mer finns det att göra en grå mörk trött söndagskväll som denna?
pussar och kramar till den som orkade läsa hela detta låååånga inlägget.


mitt nya snygga halsband som jag köpte i måndags,vad tycker ni om de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0