Höger eller Vänster?

Sitter just nu "omringad" av massa gymnasiepapper. Just nu känns det lite som att man ska välja höger eller vänster. Att man tar det som verkar bäst och sen hoppas på att det var något bra. Jag har ju mina funderingar för framtiden,men vet ju typ inget alls om de olika skolorna och så, så det blir liksom kortslutning i mitt huvud. Jaja,hösten och början av våren kommer bestå av en massa öppethus besök så det ska väl bli bra tillsist. Jag har ju tänkt en del på någon danslinje. Men det är svårt,skitsvårt faktiskt. För vill jag verkligen bli dansare när jag blir stor?! Lite onödigt att gå den linjen om jag ändå inte ska fortsätta med det senare kanske! Detta är riktigt jobbigt alltså,men jag hoppas verkligen att jag ska hitta något som kommer bli bra,väääldigt bra. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0