CIAO!

hej på er små söta varelser! Oj va fin hälsningsfras ni fick där. Idag är det onsdag och hälften av skolveckan är avklarad. Skönt. Jag älskar onsdagar! Min eftermiddag har jag tillbringat i Malmö med Estelle. Först blev det fika på "trumvirvel" espressohouse och sedan vidare till procivitas som hade öppet hus. Skolan värkar hur grym som helst och jag hade gärna gått där. Men,det ligger ju i fel stad. Lund är mycket smidigare. Ja,vi får helt enkelt se vad det blir av den saken. Sista valdagen börjar ju näma sig med stormsteg. Nu ska jag ta tag i engelskan och även lägga ut en dagens låt här på bloggen. ♥

uppdate: nix,blogg.se bråkar med mig ikväll. Går inte att ladda upp den super låten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0