Three days


                        bild från igår, lånad av erica

Jag har haft en super helg! dansat och sen sovit hos sara i fredags och shoppat med amanda och andrea igår. Vi var i lund och jag fick med mig en svart enarmad (säger man så?) body hem.Snyggt till sommarn med shorts! Sen på kvällen firade vi heidi som fyllt 16. Riktigt kul att träffa alla! Idag har jag råpluggat och även shoppat lite med mammi. Behövde saker till resan så numera äger jag ett par vita snygga pjäxor & skidglasögon som matchar mina andra kläder. De andra sakerna jag fick med mig idag hem var bara nödvändiga småsaker. Och ikväll väntar solsidan. Ett toppenslut på en über bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0